Kontakt med utenomjordiske.
Terje Henriksen
2014-12-06 15:34:37 UTC
"Noen" I USA har bestemt at de skal være de første til å ha kontakt med
utenomjordiske. De vil sabotere enhver kontakt fra utenomjordiske fra
andre land og personer. F.eks. ble jeg "fortalt" at de ville ødelegge
internettforbindelsen min dersom utenomjordiske bruker den til å komme
seg ut på nettet, hvilket de allerede har gjort, uten at "noen" klarte å
registrere det.

Utenomjordiske vil neppe ta kontakt med djevler og parasitter.
Hemmeligholdelsen av utenomjordisk kontakt skyldes nok at djevelen
m/fjertefølje vil unngå å bli avslørt.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Terje Henriksen
2014-12-06 15:51:14 UTC
Post by Terje Henriksen
[...]
Planen er kanskje å "ta" utenomjordiske før de får kontakt med vanlige
folk og lært dem hvem som tilhører djevelen og hvem som tilhører Gud.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Terje Henriksen
2014-12-06 23:18:40 UTC
Post by Terje Henriksen
Post by Terje Henriksen
[...]
Det ble visst også nevnt noe i ånden om at "noen" dreper folk. Et
kvinnfolk kom hit i ånden og sa: "They killed me". Vet ikke om hun mente
psykisk ellr fysisk.
--
Terje Henriksen
Kirkenes